heuver, bandengroothandel, magazijn, distributie, banden

Heuver verlaagt grens voor franco leveringen banden

Heuver Bandengroothandel heeft de transport- en leveringsvoorwaarden voor klanten in Oostenrijk, Zwitserland en Polen verbeterd. De grens van franco leveringen is binnen de nieuwe voorwaarden sneller bereikt, terwijl ook de eigen bijdrage is gehalveerd. Met de maatregel wil Heuver zoveel mogelijk met de klant meedenken en nastreven om de meest klantgerichte bandengroothandel te zijn.

Bij een “franco” levering draagt de afzender de kosten voor de verzending tot aan de vermelde bestemming.

Levering

Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel: “Wij willen het verschil maken voor onze Oostenrijkse en Zwitserse klanten evenals onze Poolse klanten, waar we nu een jaar actief zijn. Daarom maken we naast de snelle levering, de leveringsvoorwaarden gunstiger. Daarin investeren wij, zodat we hen nog beter kunnen ondersteunen in een bedrijfsvoering zonder onnodige belemmeringen.”

Snelle leveringen helpen volgens Heuver bij de voorraadbeheersing en daarbij komen de nieuwe, lagere kosten goed van pas. “Voor franco levering hanteren we vanaf nu twee uitgangspunten. Ofwel is er een grens bij een bestedingsbedrag van minimaal € 3.000,-, dat was € 5.000,-. Ofwel bij een bestelling van minimaal 12 truckbanden, wordt deze franco bezorgd. Onze scherpe voorwaarden gelden nu voor een groter deel van Europa. Ook halveren we de eigen bijdrage tot € 75,-.”

Webshop

Steeds meer bestellingen komen bij Heuver via de webshop binnen. Deze worden zoveel mogelijk per omgaande uitgeleverd, zodat klanten van Heuver hun klanten een zo snel mogelijke levering in het vooruitzicht kunnen stellen.

Bertus Heuver: “Dáár zit een groot deel van onze kracht: in de webshop is de voorraad 24/7 inzichtelijk en bestellingen kunnen eveneens 24/7 geplaatst worden. Wij koppelen vervolgens bestelling, voorraadbeheersing en logistiek aan elkaar. We willen onze klanten niet teleurstellen. Zelfs of vooral niet als hij voor zijn bestelling geen fysiek contact met ons heeft gehad. Hij moet honderd procent op onze dienstverlening kunnen vertrouwen.”

Auteur: Bart Pals

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.