Dewy Mulder, marketing manager, Heuver

Heuver Bandengroothandel stelt nieuwe marketingmanager aan

Heuver Bandengroothandel heeft een nieuwe marketingmanager aangesteld. Dewy Mulder is de opvolgster van Maureen Voortman, die wel betrokken blijft bij het bandenbedrijf. Heuver Bandengroothandel voert onder meer de marketing van Profile Tyrecenter.

In haar taak als marketingmanager zal Mulder niet alleen de marketingtaken voor de internationale groothandel regelen, maar ook de marketing voor de Profile Tyrecenter-tak van Heuver.

Bandengroothandel

Volgens Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel, zal Voortman een belangrijke rol gaan spelen binnen het geplande intensievere klantcontact via specifieke landenteams. Dit is een van de speerpunten binnen Heuver. Heuver wil in de toekomst meer het verschil gaan maken op het gebied van marketing, communicatie en klantgerichtheid.

Via Dewy Mulder is de verwachting dat de groothandel en de Profile Tyrecenters meer aandacht zullen krijgen. Volgens Heuver brengt Mulder veelzijdige marketingkennis op business-to-business en business-to-consumer gebied met zich mee. “Daarmee zetten we internationaal, nationaal én regionaal de volgende stap qua zichtbaarheid en aanwezigheid.”

Profile Tyrecenter

Volgens Mulder was Heuver’s visie om de klantgerichtheid centraal te stellen één van de redenen de functie te aanvaarden. “Plus dat Heuver bouwt aan een krachtig MVO-beleid en een een warm en transparant familiebedrijf is, met korte lijnen. Mijn functie kent vele uitdagingen, maar ik borduur eerst voort op wat al succesvol is ontwikkeld”, aldus Mulder.

De combinatie van de internationale groothandel en de regionale Profile Tyrecenters, maakt de functie heel gevarieerd. Daar kan ik mijn business-to-business en business-to-consumer kennis perfect in kwijt. De komende maanden wil ik zoveel mogelijk mensen ontmoeten en nieuwe kansen inventariseren om Heuver effectief voor het voetlicht te brengen.”

Auteur: Jose van der Wegen

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.