Heuver Bandengroothandel versterkt de binnendienst

Aansluitend op de recente omvorming naar landenteams voor de Europese markt, versterkte Heuver Bandengroothandel de afgelopen periode de binnendienst. Voor de EM-, marketing- en salesafdelingen zijn nieuwe mensen aangetrokken. Daardoor wil de groothandel zowel de serviceverlening als de marktbenadering naar een hoger plan tillen.

“Het is één ding om te stellen dat je de beste bandengroothandel wilt worden”, aldus Bertus Heuver, directeur Heuver Bandengroothandel. “Maar we willen dat ook waarmaken. Daarom hebben we voor enkele sleutel-afdelingen nieuwe mensen aangenomen. Alles staat daarbij in het teken van de meest optimale service voor onze klanten, nationaal én internationaal.”

EM-specialist

Op de EM-afdeling startte in april Enno Shottert (26). Hij bouwde al een carrière op bij een grote bandenvernieuwer en stroomt moeiteloos in. Schottert startte als EM-specialist en richt zich behalve op nieuwe banden vooral op bandenvernieuwing en het huismerk Maxfield.

De marketing-afdeling werd uitgebreid met Jan Karel Ekkel (26). Hij is online specialist voor webshop en websites en richt zich op online profilering. Hij neemt taken over van Chris van den Ende, die zich meer zal richten op analyse en strategie.

Duitsland

Tot slot is de salesafdeling versterkt met Jacco Bennes (45). Hij werkte jarenlang bij Friesland Campina en is dus bekend met de denk- en werkwijze van grote ondernemingen. Jacco is begonnen als ’sales representative’ en richt zich op ondersteuning van de accountmanagers in Duitsland.

Lees ook: Ex-Apollo-verkoper wordt productmanger bij Heuver

Auteur: Tom van Gurp

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.