Tyres in Stock adverteert bij voetbalclub FC Utrecht

Webshop Tyres in Stock adverteert sinds de start van het nieuwe voetbalseizoen op led-borden en de interviewwand bij FC Utrecht. Afgelopen zondag, tijdens een competitiewedstrijd tegen Willem II, kwam het online business-to-business bandenportaal voor het eerst in beeld.

Tyres in Stock is niet het eerste bandenbedrijf dat zich aan voetbal verbindt. “Voetbal en automotive gaan goed samen”, aldus sales manager Danny Slingerland van het portaal. “Voor ons was de landelijke ‘exposure’ een belangrijke reden om te adverteren.”

Velgen

“Dit sluit aan op onze brede focus. We leveren autobanden, motorbanden, lichtmetalen- en stalen velgen uitsluitend aan bandenspecialisten, autobedrijven en werkplaatsen in heel Nederland. Maar ook daarbuiten. We zijn hard op weg om in elk Europees land aanwezig te zijn als onafhankelijk inkoopplatform.”

Op de led-borden communiceert het Brabantse bedrijf het uitgebreide aanbod van dertig miljoen banden. “Met 250 Europese leveranciers hebben we een gigantisch assortiment”, aldus purchasing manager Thomas Klapwijk van Tyres in Stock.

Webshop

De uitingen op de borden zijn flexibel aan te passen. Zo kunnen gedurende het voetbalseizoen verschillende thema’s onder de aandacht worden gebracht, waaronder de miljoenenvoorraad aan winterbanden. 

Tyres in Stock is in 2010 opgericht en sindsdien uitgegroeid tot een van de weinige online B2B-bandenportals, met een virtuele voorraad van dertig miljoen banden in meer dan tienduizend verschillende maten. Het bedrijf is actief in tien verschillende landen en hoopt nog dit jaar twee of drie landen te kunnen toevoegen. De Nederlandse vestiging staat in Moerdijk.

Lees ook: Apollo bandenpartner van Duitse voetbalclub Wolfsburg

Auteur: Tom van Gurp

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.